piątek, 16 sierpnia 2013

Przedstawiam

Wam mojego nowego przyjaciela : )



Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia .Miłością do tej firmy zaraziła mnie Starsza córa :)Czy będzie ona obustronna wkrótce się okaże :)
A w Biedronce  za całe 6,99 zeta kupiłam ostatnio takie cudeńko 

Czy właściwości wygładzające posiada ? Pewnie tak .Używałam tylko raz , ale zapach ma tak obłędny (jak byłam mała to popularne były takie cukiereczki-kuleczki czekoladowe z pomarańczowym nadzieniem) - ten żel ma właśnie taki zapach ... Nic tylko go jeść :) Młodsza stwierdziła , że pachnie jak delicje pomarańczowe :) 
Tak więc , jak ktoś lubi delicje to polecam :)

3 komentarze:

  1. o cudny ten przyjaciel :) myślę, że to przyjaźń na całe życie he he

    a jak w Biedronelli znajdę to poniucham ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie zapachy. Co do S to od 3 lat mam Avile i jest super a tydzień temu kupiłam Galaxy Tab 2 i właśnie go używam w tej chwili a jestem nad morzem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten fajniusi to Galaxy Trend :)Sympatyczne urządzonko.
    Zazdroszę tego morza :)

    OdpowiedzUsuń