niedziela, 19 stycznia 2014

Żeby nie było ,

że się lenię :)
Nie mam czasu się obijać :) 
Doba ciut przykrótka . Chciałoby się zrobić wiele rzeczy , a nie starcza czasu.
Trzymam dietę .  Ćwiczę codziennie (!) , robię brzuszki i przysiady (!!) . Mobilizuje mnie Młodsza, która razem z mną działa :)
Obiecałam sobie , że nie poddam się tak szybko , jak w zeszłym roku . Przede wszystkim po tych ćwiczeniach moje nogi wyglądają jak nogi kobiety a nie jak piłkarza - taki efekt był ćwiczeń z Ewką niestety w ubiegłym roku i dlatego je porzuciłam. Generalnie czuję się super. Po codziennym wycisku - bite 45 min czuję , że są efekty !
Poza tym szukam ortodonty blisko domu na NFZ dla Młodszej. Kiedy zadzwoniłam do rejonowej przychodni, rejestratorka powiedziała mi, że ostatni dwa terminy na grudzień 2014..Ręce mi opadły. Szukam więc jakiejś prywatnej kliniki/gabinetu na umowie z NFZ. Mała ma zaleconą konsultację , więc musimy szukać.
Starsza , jak to 16 latka . Swoje zdanie ma , z moim się nie zgadza , więc jest bez zmian.
Zbliża się koniec semestru . Nie jest tak tragicznie jak w ostatnim roku gimnazjum , ale ma lenia . Uważa , ze wiedza sama jej wejdzie do głowy. Nie wiem , może tak . Proponowane oceny widziałam - no  na kolana nie powaliły.
Dobrze , że już niebawem ferie . Wprawdzie nie planujemy żadnego wyjazdu , ale kilka dni razem będzie miło posiedzieć w domu , pospacerować , pójść na łyżwy , do kina .
I powoli muszę zacząć myśleć o komunii, 11 maja już niebawem .... 

4 komentarze:

  1. Wow !
    Podziwiam zapał do ćwiczeń. Oddaj trochę ;-)
    W ogóle się dzieje. Fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. mi zawsze ciężko się zmobilizować do ćwiczeń - nienawidzę wysiłku he he :) może po porodzie się zbiorę. Dla Ciebie wielkie brawo :)

    miłych ferii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie wytrzymuję, to dopiero 3 tygodnie. Ale ,że efekty już widać to chyba mnie najbardziej mobilizuje :) Na razie dbaj o siebie i maleństwo , na resztę przyjdzie właściwy moment :)

      Usuń