niedziela, 20 października 2013

Spokojny

weekend.. no prawie ..
Młodsza wczoraj urodzinowo zabawiała się u koleżanki .
Kupiłam świetną książkę , która również i jej się spodobała. Pewnie dostanie ją na Mikołajki , bo stwierdziła , że może być taki prezent.. Mi zresztą też bardzo się podoba. Wydanie albumowe i opisana bardzo prostym językiem zrozumiałym przede wszystkim dla dzieci , do tego bardzo ładne fotografie .
Koleżanka był bardzo zadowolona :) Szczerze mówiąc to miałam poważny problem z wyborem prezentu . Na szczęście wiedziałam ,że lubi czytać i jak się okazało , prezent trafiony. 
A ja wczoraj tak po cichutku znowu kończyłam 18 lat :) Dostałam przepięknie pachnący zestaw z Bath & Body Works :)(bratanica wiedziała co lubię:) z wiśnią japońską , po prostu cuuudo :)
Od jutra kolejny tydzień , ale niebawem znowu sobota :)
Tym razem planujemy zakupowy weekend - trzeba cieplejsze obuwie nabyć..

2 komentarze:

  1. Urodziny i tak cicho siedzisz ?
    Wszystkiego najlepszego! 100 lat, szczęścia i fortuny.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakoś tak...Dzięki :) Może w końcu się odwróci...ta fortuna :)

    OdpowiedzUsuń